List motywacyjny
Specjalista ds. Public Relations 2
Specjalista ds. Public Relations to osoba odpowiedzialna za opracowywanie i realizację strategii w zakresie wizerunku rynkowego przedsiębiorstwa. Powinien mieć wykształcenie wyższe (dziennikarstwo, nauki społeczne, marketing, politologia), a także znać w stopniu biegłym j. angielski i obsługę komputera. Mile widziane jest doświadczenie w obrębie danej branży w pracy w dziedzinie Public Relation oraz doświadczenie w organizacji imprez firmowych i kontaktach z mediami. Bardzo ważne jest też, aby osoba na tym stanowisku miała wiedzę z zakresu PR,
wiedzę ogólną na temat życia społecznego i biznesowego, łatwo nawiązywała kontakty i budowała relacje międzyludzkie oraz swobodnie formułowała myśli i redagowała teksty, znała nowoczesne narzędzia komunikacji w internecie. Specjalista ds. Public Relations powinien cechować się również zdolnościami przywódczymi, komunikatywnością i otwartością na otoczenie, elokwencją, logiką w myśleniu i słowie, doskonałą prezentacją i umiejętnościami negocjacji, wysoką odpornością na stres.