List motywacyjny
Specjalista ds. Promocji Miasta
Specjalista ds. Promocji Miasta to osoba, która jest odpowiada za koordynowanie działalności promocyjnej miasta. Powinien mieć wykształcenie wyższe (marketing, zarządzanie) oraz prawo jazdy kat. B, a także znać dobrze język angielski i posiadać wiedzę w obsłudze. Ponadto osoba na tym stanowisku musi wykazywać się doświadczeniem w samodzielnej realizacji projektów promocyjnych i marketingowych. Ważną kwestią jest też biegłe posługiwanie się językiem polskim w mowie i piśmie oraz znajomość zagadnień psychologii społecznej.
Pracownik ten powinien też cechować się, m.in.: dużą komunikatywnością, umiejętnościami negocjacyjnymi, samodzielnością i odpowiedzialnością w realizowaniu projektów oraz zaradnością i poszukiwaniem optymalnych rozwiązań, umiejętnościami analitycznymi, rzetelnością, dyspozycyjnością, wysoką kulturą osobistą, doskonałą organizacją pracy oraz dyspozycyjnością.