List motywacyjny
Specjalista ds. Marketingu i Sprzedaży
Specjalista ds. Marketingu i Sprzedaży to osoba, która planuje, koordynuje i kontroluje wszystkie działania marketingowe i sprzedażowe przedsiębiorstwa. Powinien mieć minimum ukończone studium policealne lub wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: marketing, zarządzanie, ekonomia), a także bardzo dobrze znać język angielski oraz pakiet Office. Mile jest widziane doświadczenie w zakresie marketingu i sprzedaży. Ważną kwestią jest też wiedza ze znajomości rynku oraz technik jego badania
oraz doświadczenie we wdrażaniu standardów merchandisingowych. Pracownik powinien także cechować się: umiejętnością analitycznego myślenia, inicjatywą, dynamizmem, dużą samodzielnością i odpowiedzialnością za pracę. A także umiejętnościami interpersonalnymi i negocjacyjnymi, dużą łatwością w nawiązywaniu kontaktów i odpornością na stres oraz umiejętnością planowania i organizacji pracy w zespole.