List motywacyjny
Specjalista ds. Dystrybucji i Logistyki
Specjalista ds. Dystrybucji i Logistyki zajmuje się organizowaniem i koordynowaniem ogółu czynności, związanych z dystrybucją produktów przedsiębiorstwa. Do wymagań kwalifikacyjnych, stawianych przed osobami aplikującymi na stanowisko specjalisty ds. dystrybucji i logistyki należy konieczność posiadania dyplomu ukończenia uczelni wyższej na kierunku związanym z transportem, dystrybucją i logistyką, a także co najmniej kilkuletniego doświadczenia, zdobytego na stanowisku związanym z organizacją dystrybucji produktów przedsiębiorstwa.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku musi odznaczać się zdolnościami analitycznymi i numerycznymi, a także cechami personalnymi, pozwalającymi na efektywną pracę w zespole i samoorganizację stanowiska pracy i jej celów. Wiedza z zakresu logistyki i dystrybucji jest także wymagana, podobnie jak znajomość obsługi komputera na poziomie przynajmniej podstawowym.