List motywacyjny
Regionalny Kierownik Sprzedaży – rynek finansowy
Regionalny Kierownik Sprzedaży to osoba, która zarządza zespołem sprzedaży na danym obszarze, czyli rozbudowuje regionalną sieć sprzedaży. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: realizacja polityki handlowej firmy w powierzonym regionie. Regionalny Kierownik Sprzedaży w branży finansowej powinien mieć wykształcenie wyższe ekonomiczne, a także znać w stopniu dobrym język angielski i obsługę komputera. Mile widziane jest 4-7 lat doświadczenia pracy w finansach oraz w zarządzaniu zespołem sprzedażowym. Poza tym pracownik ten powinien znać polskie standardy rachunkowości,
przepisy prawa podatkowego oraz umieć kierować kapitałem ludzkim. Osoba na tym stanowisku powinna także cechować się, m.in.: zdolnościami negocjacyjnymi, przywódczymi, dużą komunikatywnością, otwartością, inicjatywą, samodzielnością i zaangażowaniem w wykonywane obowiązki, a także konsekwencją w planowaniu i osiąganiu celów, odpornością na stres, bardzo dobrą organizacją pracy, umiejętnością zarządzania ludźmi.