List motywacyjny
Regionalny Kierownik Sprzedaży
Regionalny Kierownik Sprzedaży to osoba, która zarządza zespołem sprzedaży na danym obszarze, czyli rozbudowuje regionalną sieć sprzedaży. Regionalny Kierownik Sprzedaży powinien mieć wykształcenie wyższe ekonomiczne lub techniczne, a także znać w stopniu dobrym język angielski i obsługę komputera. Mile widziane jest 4-7 lat doświadczenia pracy w sprzedaży oraz w zarządzaniu zespołem sprzedażowym. Ważną kwestią jest też znajomość technik sprzedaży (usługi, produkty, B2B) i umiejętność planowania i zarządzania budżetem oraz umiejętność szybkiego reagowania w warunkach wysokiej konkurencji.
Poza tym pracownik ten powinien znać polskie standardy rachunkowości, przepisy prawa podatkowego oraz umieć kierować kapitałem ludzkim. Osoba na tym stanowisku powinna także cechować się, m.in.: zdolnościami negocjacyjnymi, przywódczymi, dużą komunikatywnością, otwartością, inicjatywą, samodzielnością i zaangażowaniem w wykonywane obowiązki, a także konsekwencją w planowaniu i osiąganiu celów, odpornością na stres, bardzo dobrą organizacją pracy, umiejętnością zarządzania ludźmi.