List motywacyjny
Pracownik Działu Eksportu
Zakres obowiązków Pracownika Działu Eksportu obejmuje koordynowanie i nadzorowanie procesów, związanych z eksportem produktów firmy lub przedsiębiorstwa poza granice kraju. Wśród wymagań stawianych przed kandydatami najważniejszym jest konieczność posiadania dyplomu ukończenia wyższej uczelni ekonomicznej. Istotnym czynnikiem jest posiadane doświadczenie w zakresie organizowania eksportu w firmach, należących do tego samego, lub ościennego sektora rynku.
Osoby zainteresowane pracą na tym stanowisku muszą posiadać cechy personalne, pozwalające im na efektywną pracę w zespole, a także zdolności numeryczne, analityczne, czy samoorganizacji pracy własnej. Potrzebna będzie także obszerna wiedza z zakresu prawa celnego, czy rozeznanie w obrębie aktualnego otoczenia rynkowego. Osoba zainteresowana objęciem stanowiska musie posługiwać się komputerem na poziomie zaawansowanym, oraz co najmniej jednym językiem obcym.