List motywacyjny
Koordynator ds. Dealerów Samochodowych
Koordynator ds. Dealerów Samochodowych to osoba, która odpowiada za zarządzanie codzienną pracą podległych mu pracowników i rozliczanie ich czasu pracy. Od kandydatów wymagane jest wykształcenie wyższe, najczęściej z zakresu ekonomii czy zarządzania oraz kilkuletnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Powinni znać rynek motoryzacyjny, biegle obsługiwać programy z pakietu MS Office oraz posiadać prawo jazdy kat B.
Dobry koordynator zespołu dealerów musi posiadać rozwinięte zdolności przywódcze i interpersonalne, umiejętność dobrej organizacji pracy własnej i podległych mu ludzi, także w sytuacjach stresowych i pod presją czasu. Liczą się także: wysoka kultura osobista, komunikatywność i otwartość w kontaktach międzyludzkich, sumienność i dokładność w wykonywaniu obowiązków oraz umiejętność analitycznego myślenia.