List motywacyjny
Kierownik Sprzedaży Regionalnej
Kierownik Sprzedaży Regionalnej to osoba, która zarządza zespołem sprzedaży na danym obszarze, czyli rozbudowuje regionalną sieć sprzedaży. Powinien mieć wykształcenie wyższe ekonomiczne lub techniczne, a także znać w stopniu dobrym język angielski i obsługę komputera. Mile widziane jest 4-7 lat doświadczenia pracy w sprzedaży oraz w zarządzaniu zespołem sprzedażowym. Ważną kwestią jest też znajomość technik sprzedaży (usługi, produkty, B2B) i umiejętność planowania i zarządzania budżetem oraz umiejętność szybkiego reagowania w warunkach wysokiej konkurencji.
Poza tym pracownik ten powinien znać polskie standardy rachunkowości, przepisy prawa podatkowego oraz umieć kierować kapitałem ludzkim. Osoba na tym stanowisku powinna także cechować się, m.in.: zdolnościami negocjacyjnymi, przywódczymi, dużą komunikatywnością, otwartością, inicjatywą, samodzielnością i zaangażowaniem w wykonywane obowiązki, a także konsekwencją w planowaniu i osiąganiu celów, odpornością na stres, bardzo dobrą organizacją pracy, umiejętnością zarządzania ludźmi.