List motywacyjny
Kierownik Kontraktu
Kierownik Kontraktu jest osobą odpowiedzialną za realizację danego kontraktu, na każdym etapie jego realizacji. W praktyce przekłada się to głównie na nadzorowanie podległego sobie personelu oraz wszystkich podwykonawców zaangażowanych w wykonywanie założeń kontraktu. Z racji szerokiego spektrum obowiązków, kierownik kontraktu musi być osobą wszechstronnie uzdolnioną, posiadającą szereg kwalifikacji zawodowych. Na tym stanowisku wymaga się od kandydatów wyższego wykształcenia technicznego, posiadania niezbędnych uprawnień budowlanych,
doświadczenia na stanowisku kierowniczym, umiejętności sterowania kapitałem ludzkim i finansowym, a także znajomości mechanizmów marketingowych. Kierownik kontraktu musi biegle znać przepisy prawa budowlanego, którą to wiedzę aktualizuje na bieżąco wraz z każdą jego nowelizacją. Musi także orientować się w obecnej sytuacji rynkowej. Równie istotnym wymogiem jest umiejętność samodzielnego planowania i rozliczania kosztów, oraz prowadzenia dokumentacji finansowej.