List motywacyjny
Kierownik ds. Personalnych
Kierownik ds. Personalnych / Kierownik Działu Kadr to osoba, która nadzoruje, kontroluje i planuje wszystkie prace związane z zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie. Powinien mieć wykształcenie wyższe (preferowane psychologia, zarządzanie zasobami ludzkimi, prawo, socjologia, ekonomia, nauki społeczne) oraz znać w stopniu bardzo dobrym j. angielski, obsługę komputera (MS Windows, programy kadrowe), przepisy prawa pracy i przepisy ubezpieczeniowe.
Ważną kwestią jest też kilkuletnie doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi oraz znajomość nowoczesnych narzędzi HR i umiejętność zarządzania budżetem. Ponadto, osoba na tym stanowisku powinna także cechować się: dużą komunikatywnością, dokładnością, sumiennością, samodzielnością. A także umiejętnościami negocjacyjnymi i strategicznym myśleniem, zdolnościami organizacyjnymi oraz umiejętnością kierowania kapitałem ludzkim.