List motywacyjny
Kierownik ds. Marketingu
Kierownik Marketingu (Marketing Manager) to osoba, która odpowiada za tworzenie i nadzorowanie polityki firmy w zakresie marketingu. Powinien mieć wykształcenie wyższe (marketing, zarządzanie), a także znać dobrze język angielski i posiadać wiedzę w obsłudze komputera (pakiet MS Office). Ponadto, osoba na tym stanowisku musi posiadać wiedzę w obszarze działań rynkowych oraz doświadczenie w zakresie marketingu (promocja, reklama). Obecnie oprócz posiadania doświadczeń „marketingowych” od kandydata na stanowisku tym stanowisku wymaga się też kompetencji w zakresie sprzedaży.
Ponadto pracownik ten powinien cechować się, m.in.: zdolnościami przywódczymi, bardzo dobrymi umiejętnościami prezentacyjnymi i negocjacyjnymi, umiejętnością pracy w zespole, samodzielnością i odpowiedzialnością w realizowaniu projektów – prowadzenia ich od początku do końca. A także zaradnością i poszukiwaniem optymalnych rozwiązań, umiejętnościami analitycznymi, rzetelnością, komunikatywnością, dyspozycyjnością, wysoką kulturą osobistą, doskonałą organizacją pracy.