List motywacyjny
Dyrektora Regionu Dystrybucji
Dyrektora Regionu Dystrybucji to osoba, która sprawuje nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem dystrybucji towarów i usług. Powinien mieć wykształcenie wyższe (ekonomiczne lub techniczne, transport, logistyka) oraz znać w stopniu dobrym język angielski i obsługę komputera. Mile widziane jest kilkuletnie doświadczenie w firmie zajmującej się dystrybucją lub logistyki oraz wiedza z nowoczesnych technik zarządzania logistycznego i systemów informatycznych wspomagających procesy logistyczne. Ważną kwestią jest też znajomość przepisów celnych, umów międzynarodowych, doświadczenie we
współpracy z klientami oraz umiejętność koordynacji działań grupy ludzi. Osoba na tym stanowisku powinna cechować się również: zdolnościami przywódczymi, negocjacyjnymi, odpowiedzialnością, zdolnościami analitycznymi oraz planistycznymi, a także systematycznością, punktualnością, odpowiedzialnością, umiejętnością działania pod presją czasu, oraz doskonałymi zdolności organizacyjnymi i umiejętnością zarządzania ludźmi.