List motywacyjny
Dyrektor Marketu
Dyrektor Marketu to osoba odpowiedzialna za zarządzanie działalnością marketu zarówno pod kątem handlowym, jak i organizacyjno-administracyjnym. Powinien mieć wykształcenie wyższe (preferowane kierunki handlowe lub ekonomiczne) oraz znać dobrze obsługę komputera i język angielski. Mile widziane 2-3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym, najlepiej w sieciach handlowych i doświadczenie w kierowaniu zespołem i motywowaniu pracowników. Ważną kwestią jest też znajomość technik sprzedaży (usługi, produkty, B2B)
oraz umiejętność zarządzania złożonymi przedsięwzięciami i zespołami ludzkimi. Pracownik ten powinien również cechować się, m.in.: silnie rozwiniętymi umiejętnościami przywódczymi, zdolnościami negocjacyjnymi, odpowiedzialnością, sumiennością, komunikatywnością i samodzielnością. A także inicjatywą i konsekwencją w planowaniu i osiąganiu celów, odpornością na stres, przedsiębiorczością, kreatywnym rozwiązywaniem problemów, bardzo dobrą organizacją pracy i umiejętnością zarządzania zespołem pracowników.