List motywacyjny
Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży
Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży jest odpowiedzialny za planowanie strategii handlowo-marketingowej przedsiębiorstwa, które to zadanie wykonuje we współpracy z podległym zespołem specjalistów, którego działania nadzoruje i koordynuje. Osoba, aplikująca na stanowisko dyrektora ds. marketingu i sprzedaży i musi legitymować się wyższym wykształceniem, pozyskanym na jednym z kierunków uczelni ekonomicznej. Musi także posiadać wieloletnie doświadczenie w dziedzinie sprzedaży, marketingu, public relations, reklamy i promocji i pochodnych dziedzin –
osoba obsadzona na tym stanowisku powinna odznaczać się obszerną wiedzą z pogranicza wielu dziedzin. Konieczne będą także zdolności kierowania kapitałem ludzkim, oraz organizacji pracy własnej i podległych pracowników. Znajomość branży i obowiązującego prawa, związanego z prowadzonymi przez dyrektora działaniami jest również wymagana. Dyrektor musi posiadać umiejętność obsługi komputera na poziomie zaawansowanym.