List motywacyjny
Dyrektor ds. Dystrybucji i Logistyki
Dyrektor ds. Dystrybucji i Logistyki to osoba, która sprawuje nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem łańcucha dostaw w firmie, np. z branży logistycznej/ dystrybucji towarów i usług – FMCG, produkcja, import i eksport. Dyrektor ds. Dystrybucji i Logistyki powinien mieć wykształcenie wyższe (ekonomiczne lub techniczne, transport, logistyka) oraz znać w stopniu dobrym język angielski i obsługę komputera MS Office. Mile widziane jest kilkuletnie doświadczenie w firmie zajmującej się dystrybucją lub w dziale ds. Dystrybucji lub Logistyki oraz wiedzę z nowoczesnych technik zarządzania logistycznego i systemów informatycznych wspomagających procesy logistyczne.
Ważną kwestią jest też znajomość przepisów celnych, umów międzynarodowych, doświadczenie we współpracy z klientami oraz umiejętność koordynacji działań grupy ludzi. Osoba na tym stanowisku powinna cechować się również: zdolnościami przywódczymi, negocjacyjnymi, odpowiedzialnością, zdolnościami analitycznymi oraz planistycznymi, a także systematycznością, punktualnością, odpowiedzialnością, umiejętnością działania pod presją czasu, oraz doskonałymi zdolności organizacyjnymi i umiejętnością zarządzania ludźmi.