List motywacyjny
Dyrektor ds. Marketingu
Dyrektor ds. Marketingu to osoba odpowiedzialna za planowanie i prowadzenie działań marketingowych firmy. Powinien mieć wykształcenie wyższe (preferowane w obszarze marketingu) oraz znać dobrze j. angielski i obsługę komputera. Ponadto osoba na tym stanowisku musi wykazywać się wiedzą na temat zasad tworzenia i wdrażania strategii marketingowej, znać doskonale narzędzia marketingowe oraz umieć zarządzać budżetami akcji marketingowych i badać ich skuteczność, a także mieć minimum 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu działem marketingu.
Mile widziana jest też umiejętność znajdowania i wdrażania kreatywnych rozwiązań. Pracownik ten powinien też cechować się, m.in.: zdolnościami przywódczymi, komunikatywnością, bardzo dobrymi umiejętnościami negocjacyjnymi, samodzielnością i odpowiedzialnością w realizowaniu projektów – prowadzenia ich od początku do końca oraz zaradnością i poszukiwaniem optymalnych rozwiązań, umiejętnościami analitycznymi, rzetelnością, dyspozycyjnością, wysoką kulturą osobistą, doskonałą organizacją pracy.