List motywacyjny
Kierownik Regionu – Lidl
Kierownik Regionu to osoba, która zarządza zespołem sprzedaży i prowadzi politykę handlową firmy na określonym terenie. Musi mieć wykształcenie wyższe ekonomiczne lub techniczne, a także znać w stopniu dobrym język angielski i obsługę komputera oraz posiadać prawo jazdy kategorii B. Ważną kwestią jest też kilkuletnie doświadczenie handlowe i znajomość technik sprzedaży (usługi, produkty, B2B) . Mile widziana znajomość polskich standardów rachunkowości i umiejętność kierowania kapitałem ludzkim.
Osoba na tym stanowisku powinna także cechować się, m.in.: zdolnościami przywódczymi, negocjacyjnymi, dużą komunikatywnością, samodzielnością i zaangażowaniem w wykonywane obowiązki, a także dokładnością, kreatywnym rozwiązywaniem problemów, bardzo dobrą organizacją pracy i umiejętnością zarządzania zespołem pracowników oraz odpornością na stres.